Dan 6.

Danas sam totalno upropastila ritam.  Opet sinoc nisam mogla zaspati,  ustala sam u 11h . Umesto dorucka (jer mi je falilo  pola stvari uz tortilje)  otisla sam pravo u teretanu. Brzi hod sam ubrzala na 4.7km/h. Osecaj je divan kad istrcite svoju rutu ili svoju satnicu. U povratku sam kupila sve sto je falilo. I sela da jedem DORUCAK!

Ko normalan jede to u 1h ? Tortilje razene,  prsa cureca,  brdo paradajz salate. . Oci su mi bile gladne. Rucak ce biti kupus i meso. Ako nista bar uvece ne jedem UH.

Vecera verovatno salata samo

Moram se potruditi da resim problem nesanice, to mi bas remeti dan.

Kisa pada,  ja sam pospana. Borim se da izdrzim budna do uvece.

5 thoughts on “Dan 6.

  1. E Jasmina i meni je ovaj dan bio bezveze…veruj mi ja se sklanjam od svih jer sam uzasno nervozna.😠 Ne znam koliko mi je bilo pametno da prestanem da pusim istovremeno sa restrikcijom??? I mnogo mi je krivo, nikako da nadjem neku teretanu u blizini da pocnem sa brzim hodanjem. A ti ces sigurno za ned.dana smanjiti 4-5kg. e a onda bice mnogo lakse, videces☺☺☺cmokic👄👄👄

    Liked by 1 person

  2. Mirka moja, nisam bas za savet oko pusenja. Ja pusim 2-3 dnevno i jednu kafu. Mislim da je start obe restrikcije sok za organizam. Mozda za početak da smanjis maximalno cigarete dok se ne priviknes na ishranu. Ne znam gde si ali izguglaj gde ima teretana, ili pitaj na ulici momke, oni uvek znaju

    Свиђа ми се

    • Ma nadji sebi najblizu. Veruj ujutru zu sale prazne. Mozda dvoje troje jedva, i zaista oni i ne vide druge, kao sto mi ne obracamo pažnju na njih. Pa kad ja ovolika odem, moze svako. Ali veruj, to će biti tvoja obaveza, zadatak. I kad to odradis osetices se sjajno, veruj mi. I na traci vidis svoj napredak, duzina brzina.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

