Dan 9.

I evo nas u devetom danu.  Danas sam isla u dom zdravlja do nutricioniste.  Po recima moje doktorke moracu malo da modifikujem ishranu. Naime zbog insulinske rezistencije trebala bih da uz rucak i veceru uzimam i parce hleba. Pogotovo zbog Glucofage koji pijem. Vise ne bih imala pad secera i drhtavicu. Ovo i nije tako lose jer mi bas tesko pada rucak bez hleba. Laboratorijske analize cu uraditi tokom sledece nedelje . Nadam se da ce sve biti u granicama.

Danas je dan pauze od treninga,  mada sam se pela uzbrdo 😠 do doma zdravlja – bice da sam lepo potrosila jos koji gram 😊😊😊😊

j

 

Оставите одговор

