5. NEDELJA

Poslednjih deset dana ne mogu da se sastavim. Pocela sam da radim,  uz sve to trebalo mi je vremena da nabavim dodatnu opremu za rad. Negde izmedju jurnjave za materijaom i obuke na koju sam neplanski krenula,  sam se razbolela. Skoro se nisam tako lose osecala. Posledice jos uvek osecam,  astma me gusi jos uvek iako je vec deseti dan. Skroz sam zapostavila dijetu. Nije za pohvalu nikako. Ni na treninge nisam isla jer kasljem.

Nadam se da cu se stabilizovati i opet organizovati.

Danas sam isla u centar za gojaznost u dz Zarkovo. Doktorka koja me primila je izuzeztno ljubazna. Pregledala je rezultate iz laboratorije i zadovoljna je.  Mogu se pohvaliti sa – 3kg!

Hej 3kg to je vec napredak za mene, cak i vise nego ocekivan

Idemo napred

2 thoughts on “5. NEDELJA

Оставите одговор

